sobota, 2 czerwca 2012

Z poezji najnowszej

Bez tytułu

kłamstwo i oszczerstwo
można zasypać i ugnieść butami

jednak na tym gruncie
nie zbudujesz nic trwałego

to co spróbujesz zbudować
rozpadnie się w pył
od podziemnych wstrząsów

jeszcze gorsze jest
budowanie na zabójstwie
i na zadawaniu cierpienia

Matka Ziemia
nie przyjmuje
wypluwa to co złe
na zewnątrz

Martin, 29.08.2010





Radość istnienia

zanurzony w przestrzeni
nie ma już czasu i nie ma odległości
jestem Jam Jest
Jam Jest
Tu i Teraz
czyli Zawsze i Wszędzie
JAM JEST


dotykam Ziemi
zagłębiam się w jej matczyne ciepło
rodzice pieszczą moje stopy i błogosławią mi
napełniam się iskrą życia
iskra biegnie od stóp do głowy
i dalej w Niebo
moje ciało drży 


mam ważną misję
to ja łączę Ziemię i Niebo
drżę pulsując falą energii
płynącą raz z dołu do góry
a raz z góry w dół
odczuwam Wszystko Co Jest


drżę czując radość
radość istnienia
radość Jedności Wszystkiego
wszystkiego co jest
Po prostu JEST


Martin, 21.01.2010


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz